14 Ekim 2013 Pazartesi

The Help / Duyguların Rengi

Her gün, toprağın altına girmediğin sürece, her sabah uyandığında, bazı kararlar alman gerekecek. Kendine bu soruyu sorman çok önemli: 'Bugün hakkımda söylenecek bütün o kötü şeylere inanacak mıyım? Bugün o hakkımda söylenecek deli saçması şeylere inanacak mıyım?'

*

Bu hayatı o seçmedi, hayat onu seçti.

*

Gerçek cesaret sadece yürekli olmak değildir. Cesaret bütün yüreksizliğimize rağmen gerektiğinde yapılması gerekeni yapabilmektir.

*

Düşmanınızı sevebiliyorsanız siz zaten kazanmışsınızdır.



Aslında kader dediğimiz şey, olaylar örgüsü değil midir?
Telefonla konuşurken trafik ışıkları size kırmızıyken farkında olmadan karşıya geçmek üzere bir adım atarsınız ve o sırada yanındaki arkadaşıyla konuşarak gelen biri yanlışlıkla kolunuza çarpar ve sizi yolunuzdan alıkoyar. Ve bir bakmışsınız hızla gelen bir arabanın sizi ezmesinden son anda kurtulmuşsunuzdur. 
Hayatımızın tamamı bu olay örgülerinden oluşmuyor mu? 
Mesela; bir akşam bilgisayarı ne yapsam ne izlesem diye açar ve bir arkadaşınızın yazısını görür okursunuz. Bir film hakkında yazdığı post hoşunuza gider ve izlemeye karar verirsiniz. Ve belki de bu tamda izlemek istediğiniz bir film oluverir. O an gerçekten duygularınıza hitap edebilir mesela. (Ne çok mesela dedim!)

The Help, bizim Duyguların Rengi diye adlandırdığımız filmi vizyona girdiği yıl izleyememiştim. Sonra da unuttum gitti. Bildiğim kadarıyla kitabı da var. Ve ben kitabını da okumadım. Ama filmin çok konuşulduğunu hatırlıyorum. Huyum kurusun, popüler olan şeyleri gerçekten sevmiyorum. Modası geçtikten sonra ilgimi çekiyor. Büşra'nın twitterdaki linkini görüp de tıklamamla olay örgüsü başladı. Ya kitap okuyacaktım ya da film izleyecektim. Will probleminden sonra hemen kitaba başlamak da istemedi canım ve ben de filmi izlemeye karar verdim. İyi ki de izlemişim. 

Film hakkında Büşra gereken bilgiyi vermiş zaten. Bana sadece ballandırmak kaldı. Bu filmi izlemediyseniz izleyin ve izlemeyenlere izlettiriniz. Çünkü bu film harika bir insanlık dersi veriyor! Abartmıyorum (siz abartı olarak algılayabilirsiniz, ki zaten film abartılmayı hakediyor) vakit ayırın ve bu filmi kesinlikle izleyin. 

İzlememe vesile olduğun için tekrar teşekkür ederim canım. ;) ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder