5 Ekim 2013 Cumartesi

İlayda Ebrar'a..

Bazı anlar vardır. 
Siyah beyaz yeşilçam filmlerinden kesip hayatınızın bir sahnesine eklediğiniz.
Finalde küskün aşıklar bir metre uzaklıktan birbirlerine bakar,
sonra arka planda neşeli bir fon müziği ile birbirlerine ağır çekimde koşarak sarılırlar
ve 'SON' yazar ya hani, heh işte öyle,
ama bu bir son değil başlangıçtır bizim için.
Sonuçta her son bir başlangıç değil midir zaten? 
İşte öyle bir sahneyle başlarsa filminiz,
tadından yenmez, ömrünüzce de hatırladıkça gülecek anınız oluverir bir anda.
"Rabbim ömrüne ömür katsın, duasından beni eksik etmesin,
yüreğine afiyet azıcık da gülümsesin o bana yeter." dediğimiz insanlardan biri hani.
Hani böyle sarsam, kalbime milim milim işlesem de hiç çıkamasın.
Varsın hep oracıkta kalsın da gönlüm nuruyla aydınlansın. 
İşte öyle biriyle gününüzü geçirirseniz,
yanında unutuverirsiniz derdi tasayı da, 
görmez gözünüz dünyayı..
Kulağınız yalnız onu duyar, gözünüz yalnız onu görür olur.
Hele bir de buna çok ihtiyacınız varken,
çıkagelirse bu nimet, 
koşar adım Rabbinizin kapısını çalar,
şükür duası için 6. vakitte alnınız secdeye değiverir.
Sonra gözlerinizin önünden bütün günü film şeridi gibi geçirir, yine gülümsersiniz.
Öyle anılarınız vardır ki, bu gülümseme sırıtmaya dönüverir. 
Sesli kıkırdadığınızı bile farkedebilirsiniz.
Sinema salonundaki çocuk kahkahalarına karışan kahkahalarınız yankılanır kulağınızda.
Birbirinizle dalga geçip, kıkırdamalarınız..
(Gözlüklü fotomuz çok güzel -komik mi demeliydim :D- kuzum! Telefonumun duvar kağıdı oldu bile. Baktıkça gülüyorum.) 
Görmedim duymadım numaralarıyla löp löp ağıza atılan yasaklı çikolataları
yine görmezden gelir, ama parmaklarınızın arasından sızan görüntülere yine neşeyle gülersiniz. 
(Ben görmedim ki! :P)
Çay yasak dediğinizde, "Çay içilmez mi yaa!" diyerek çayı savunmaya geçişini düşündükçe canınız çay çeker mesela ama siz kahve ile yetinmeyi bilirsiniz. 
(Sen çikolata yasağına uymazsan ben de çay yasağına uymam kiii :') )
Her şeyi bahane eder (ilk karşılaşma, kupa hediyesi, ayraç hediyesi, ayrılık sahnesi vsvs) sarılıp öpersiniz,
bahane bulamayınca kıkırdayarak hadi bu da benden olsun deyip sinema salonunun orta yerinde yeniden sarılırsınız mesela..
(Gel bi daha öpücem senii :-*)
Hepsi neşe kaynağınız oluverir, günü unutur, mutluluktan sarhoş olabilirsiniz. 
Yanında -mış gibi yapmak zorunda olmadığınız birilerinin olması,
ilk sorusu "Burda mescid var mıydı?" diyen, dua dostu, Allah dostu, gönül dostu birini bulduğunuz an,
tutup kolundan hayatınıza sokuverirsiniz.
Gönlüne kolay kolay kimseyi almayan birinin gönlüne bir gülücükle girebilene aşk olsun o zaman.
Romantik komedi serüvenleri bir yeşilçam sahnesiyle başlayan bu gönül muhabbetinin
sonu nereye varır dersiniz?
Sonu olmaz bunların, 
sadece haftaya oynayacak yeni bölümü sabırsızlıkla beklersiniz. 
Allah'ın selamı üzerine olsun. 
Şükr olsun, Hamd olsun.
Duamız kabul, dostluğumuz daim olsun. 

Yakamda olmayan kırmızı karanfile rağmen,
bizi kavuşturan Rabbime şükürler olsun.
Zevkle ve Aşkla bekleyen gönlüne..
Elif

İ.Ebrar için not: Ferdi Tayfur - Bende özledim bende ya da Beyaz Kelebekler - Ateş böceğim de hediyem olsun. :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder