11 Ekim 2013 Cuma

HEYBEMDEKİLER / EKİM

NE DİNLİYORUM?

Şu sıralar sadece Türkçe müzik dinliyorum. Sanırım azıcık kederliyim, çokça hüzünlü.. Azıcık da atarlı mı ne? :P Bu kez listem hakkında çok fazla yoruma da gerek duymuyorum. Hepsi kendi yorumunu yapar zaten. 

1) İclal Aydın & Servet Kocakaya - Zor Günler / Çok canım yanıyordu / gördüklerimden ve göreceklerimden / benim kanayan dizlerim yoktu hayatta bir tek / benim de kanattıklarım vardı elbet / ezdiğim kumlar ve geçtiğim yollar hala gölgemi taşıyorlar.. 

2) Göksel - Kabahat Seni Sevende / Her nereye baksam acı hatıran var / mazi hançer gibi derinden yaralar.. 

3) Yaşar Kurt - Ver Bana Düşlerimi / Albenisi yüksek bir şarkı, ne zaman dinlesem yüreğim hop eder..

4) Mabel Matiz - Kül Hece / "Onun sesi benimkinden bile kötü" diyen Wall-e ye not: şarkıyı sevmek için sebep çok..

5) Niran Ünsal - Hangimiz Sevmedik / Evet, ilk kez burda açıklıyorum: Niran Ünsal ile aramızda gizli bir bağ var. Sesine 'hayranım' :) ve ben telli çalgıların sesine aşığım, bunu biliyor muydunuz? Sırf saz sesi için bu şarkıyı dinlemeye başladığım da doğrudur. Ve evet, 'deli gibi sevmek ruhumuzda var' :)

6) Tarkan - Selam Ver / Bu şarkı önemli mesajlar içeriyor.. Ve hiç bıkmadan yıllardır dinliyorum. Böyle nerden geldiği bilmediğiniz (ya da bildiğiniz) bir tokatın yüzünüzde patlaması gibi bir şey.. Karışık oldu ama oldu sanırım..

7) Yalın - Ben Bilmem / Benim bıkmadan usanmadan deli gibi 2 yıl boyunca Yalın dinlediğimi biliyor muydunuz? Hayır bilmiyordunuz ama artık biliyorsunuz. Özlemişim..

8) Mabel Matiz - Kerem Gibi / ...

9) Sıla - Seni Görmeseydim / Taş gibi kadından taş gibi ses.. İlaç gibi.. 

10) Seksendört - Dokunma / Bazı şarkılar vardır, 'Heh! İşte bu gece ben buyum! Duygularıma tercüman oldu!' dediğiniz.. Heh işte ondan bu şarkı.. 

~*~

NE OKUYORUM?

Şu an okuduğum: 

Jojo Moyes - Senden Önce Ben 
(Will lütfen ölme! Yoksa karalar bağlarım!)

Bu ay okumayı planladığım: 

Nazan Bekiroğlu - Nun Masalları
Hekimoğlu İsmail - Bir Deliyle Evlendim 

~*~

NE İZLİYORUM?

Düzenli olarak takip ettiğim Beni Böyle Sev dizisini bu hafta itibariyle hayatımdan çıkarıyorum. Sebebi yok! Hayatımdan çıkardım gitti. Diğer Güney Kore yapımı dizileri de aynı şekilde.. Üzgünüm, hayatımdan çalıyorsunuz! The Vampire Diaries dizisi de beklemede. Onun da 5. sezonu başlamış. Bir durun arkadaşım! Bu ne hız ya hu! Neyse, ben şimdilerde ne mi izliyorum?

Online: Downton Abbey 3. Sezon (sadece hafta sonları fırsat buldukça)
TV: Çalıkuşu (her salı 20:00 :P #clubcalikusu )

Hepi topu 2 tane dizi izliyorum evet. Diğerlerini çöpe attım. 
Sebep? 
Canım öyle istedi. :)

Kasımda görüşmek üzere..
Sağlıcakla.. 

Not: Allah'tan yorum yapmayacaktım. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder