1 Eylül 2013 Pazar

HEYBEMDEKİLER / EYLÜL

NE DİNLİYORUM?

1) Birdy - Skinny Love  / Bu müzikle The Vampire Diaries (Vampir Günlükleri) dizisi sayesinde tanışmıştım. Salya sümük ağladığım sahnelerden birinde çalmıştı. Aylardır dinlememe rağmen hala bıkmadım. Sözleri çok saçma gelse de müzik ve kızın sesini seviyorum. Her ne kadar Ida'nın söylediği versiyonu daha çok sevsemde mp3 ümde Birdy versiyonu var.

2) Pink - Just Give Me A Reason / Pink çok sık dinlemem ama sevdiğim bir iki şarkısı vardır. Bu da o bir iki şarkıdan biridir. Bu şarkıyı dinlemekten hoşlanmamın diğer sebebi sanırım Nate Ruess'ın sesi.. Ayrı bir çekicilik katmış. 

3) Christina Perri - A Thousand Years / Dinlemekten usanmadığım ender şarkılardan biri... Kendisiyle Alacakaranlık film serisinin finalinde, favori sahnelerimden birinde tanıştık. Sözleri mükemmel... 

4) Jessie J - Price Tag / Çooook uzun zamandır listemde bulunan, her dinlediğimde beni keyiflendiren bir şarkı. Jessie J dinleme sebebim, canlı performasının da en az videosu kadar keyfi verici olduğunu düşündüğüm şarkıdır kendisi. Özellikle bu performansa bayılırım. Uzun süre de telefonumda zil sesi olarak kullanmışlığım vardır. Berbat ingilizcemle eşlik etmek beni mutlu ediyor. :)

5) Max Schneider - It Will Rain / Bir Bruno Mars hayranı olmama rağmen bu şarkıyı Max'den dinlemek daha çok hoşuma gidiyor. Bu da bir Alacakaranlık şarkısı. :) Benim için hala özel olma ve vazgeçilmez olma özelliğini koruyor. Bu şarkıyı Bruno Mars'tan canlı dinlemek daha güzel. Özellikle de şu performans müthiş! ♥

6) Bruno Mars - Talking To The Moon / O kadar Bruno Mars hayranı olup da listede Bruno'nun şarkıları olmazsa olmaz tabi.. :) Aslında hemen hemen bir çok şarkısı mp3ümde yüklü ancak şu sıralar bu şarkısı dinleme listemde. Sözleri çok içten... 

7) Adele - Set Fire To The Rain / Adele'nin en sevdiğim 2. şarkısı. (1. si Someone Like You) Kusursuz bir ses. Özellikle nakaratına bayılıyorum. 

8) Ron Pope - A Drop In The Ocean / The Vampire Diaries ise tanıştığım bir diğer şarkı.. Ve yine sağla sümük ağladığım nadir sahnelerden birine aitti. Bu şarkıyı da bir süre zil sesi olarak kullanmışlığım vardır. Ron Pope'yi daha önce tanıyan var mıydı? Ben bu dizi ve bu şarkı sayesinde tanıştım da.. 

9) Mabel Martiz - Zor değil / Mümkün olduğunca Türkçe şarkı dinlememeye çalışıyorum. Çünkü o zaman daha çabuk dikkatim dağılıyor. Ama son zamanlarda dilime dolanmış bir şarkıdır Zor Değil. Mabel Martiz ile de bu şarkı sayesinde tanışmış olduk. Daha başka güzel şarkıları da var. 

10) One Ok Rock - The Beginning / Ve son olarak yeni tanıştığım Japon rock grubu One Oke Rock. Şimdilik favori şarkım bu. Ama bir kaç tane daha var böyle güzel bulup dinlediğim. Rock dinliyorsanız, bunu bir dinleyin derim. :)

~*~

NE OKUYORUM?

William Shakespeare - Hamlet 
Abdullah Yıldız - Haydi Namaza
Adam Fawer - Empati 

Son zamanlarda kitaba çok fazla zaman ayıramadım ama mümkün olduğunca okumaya çalışıyorum. Özellikle işe gidip gelirken ya da iş yerinde öğle arasında fırsat bulursam okumaya çalışıyorum. Hamlet öncelikli kitabım. Haydi Namaza kitabı ise bana hayalotobüsün'den hediye olarak gelmişti. O kitabı sindirerek okumak istediğim için, evde yatmadan önce sakin kafayla okumaya çalışıyorum. Empati kitabı malumunuz yarım bıraktığım bir kitaptı. Kötü olduğundan değil, sadece o kitabı okuma havasında olmadığım için yarım bırakmıştım. Onu da evde okumaya gayret ediyorum. Günde bir-iki sayfa da olsa...

~*~

NE İZLİYORUM?

1) The Vampire Diaries 4x17 / 5. sezon başlamadan bitirme umuduyla devam ediyorum..

2) Downton Abbey 3x2 / Tukyu'm bunu görünce beni pataklayacak ama hala 3. sezonu izleyeceğim.. 4. sezonun tanıtımı bile çıkmış. Ben hala 3 teyim. Ama yeni sezon başlamadan bu da bitecek inşallah. ^^

3) The Paradise 1x2 / Bunu da Tukyu'm çeviriyor. Ağırdan geldiği için bunda bir sıkıntı yok Allah'tan. :P 

4) A Gentleman's Dignity 1x12 / Son zamanlarda izlerken böylesine güldüğüm bir dizi/film daha hatırlamıyorum. Zaten 20 bölümlük bir dizi olduğu için büyük ihtimalle haftaya bitmiş olur. Bölüm sayısı kısa olunca iyi oluyor. Çerez gibi. :)

Bunlar haricinde tv de izlediğim 4 dizi var. 

1) Güneşi Beklerken
2) Benim Hala Umudum Var

2. sezon açılışını beklediğim:

3) Beni Böyle Sev
4) Benim İçin Üzülme

O kadar çok dizi var ki, şimdi bir de yeni sezon yeni diziler var. Eylül-Ekim ayında diziler aynı anda başlar ve reyting alan kazanır, alamayan aniden yayından kaldırılır. Bu yeni sezondaki rakipler de baya dişli gibi. :P 

Neyse, Eylül ayı böyle geçecek gibi.. HEYBENDEKİLER / EKİM yazısıyla yeniden buluşmak dileğiyle..

Sağlıcakla.. :)


 


 

2 yorum:

  1. bazıları benimde zevkime uyuyor çok teşekkürler ne güzel şarkılar ne güzel listelemişsin holuma gitti yazın

    YanıtlaSil
  2. umarım kitabı beğenirsin :)
    a gentlemans dignity çok iyidir! moral bozukluğuna, keyifsizliğe birebir, aklıma gelince bile gülümsüyorum :)
    bir de bu divx planetten nasılindiriyoruz ya, yardım et bana :'(

    YanıtlaSil