4 Ağustos 2013 Pazar

The Host / Göçebe


 

The Host, namı-diğer Göçebe Stephenie Meyer'ın kitabından uyarlanan bir filmmiş. (Ben bilmiyordum. Ne kadar cahil kalmışım.) Filmin konusuna gelince... Dünya (insanlık) bilinmeyen güçler tarafından ele geçirilir. (Bence uzaylılar :P) İnsan bedenini ele geçirip o bedenlerde yaşıyorlardır. Ele geçirilemeyen bir grup insan da savaşlarını sürdürmektedir. Ancak yolunda gitmeyen şeyler olur. Bu tuhaf yaratıkların içinde olduğu bedenlerin sahipleri zihinlerinin kontrol edilmesine izin vermez. Göçebe'nin girdiği bedenin sahibi Melanie de zihninin kullanılmasına izin vermeyenlerdendir. Melanie'nin anıları Göçebe'yi etkilemeye başlar ve olaylar bunun çerçevesinde gelişir.

Fantastik kurgu filmi olan Göçebe filminin başrol oyuncusu olan Saoirse Ronan oldukça başarılıydı bence. Filmi götüren isim de kendisiydi zaten. (Ve bu kız daha 19 yaşındaymış!) Ben Melanie'yi değil Göçebe karakterini daha çok sevdim. Filmin IMDb puanı 5,8 imiş! İnanamadım. Benim beğeni tarzımda mı sorun var acaba! :D Sinemalar.com da 7,3 almış. İçim rahatladı. :P 

Neyse, ben sevdim yaa. Güzel ve hüzünlü sahneler vardı. Bildiğin ağladığım sahneler vardı yaa. 
Fantastik filmlere ilgili olanlar için gayet iyi, izlenebilir bir film. İyi ki izlemişim. Yakında kitabını da okuyacağım inşallah.

Fragman:


Sağlıcakla. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder