4 Ağustos 2013 Pazar

Snow White And The Huntsman / Pamuk Prenses ve Avcı

Sizin için bu kez "Pamuk Prenses ve Avcı" filmini seçtim. 
Charlize Theron gibi bir hatunun filmini izlemeden geçemezdim.




Bildiğimiz Pamuk Prenses ve 7 Cüceler hikayesinin yeni nesil uyarlaması olmuş. Masal daha bir fantastik hale getirilmiş. Bildiğimiz kötü kalpli kraliçe kralı öldürür ve tahta kendisi geçer. İyi kalpli prensesi ise kuleye kapatır. Sevgili aynası dünyada ondan daha güzel birinin yaşadığını söyleyene kadar prensesin varlığını unutarak tahtın sefasını sürer. Taki ayna ondan daha güzeli olduğunu söyleyene kadar... 

Neyse hikayeyi bilen bilir zaten.. Kraliçenin elinden kaçan prensesin peşine bir avcı salınır ve onu öldürmesi emredilir. Buraya kadar hikaye bildik hikaye... Asıl mevzu bundan sonra.. Hikaye biraz evrim geçiriyor... :D

Azıcık spoiler var. Dikkatli okuyunuz. :P

Mesela elmayı kötü kalpli kraliçenin vermesi gerekirken yakışıklı prens (aslında prens değil sadece hizmetkar) veriyor. :P Yani öyle sanıyorsunuz. Bir de Pamuk prensesin yakışıklı prensin öpücüğü ile uyanacağını sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Şahsen benim tahmin ettiğim gibi uyanış oldu. Bu tahmini kolayca yapıyorsunuz. 

Spoiler bitti. :P

Film genel itibariyle iyiydi. Benim gibi filmi sadece zevk için izleyenler hoşlanabilir. Ama sinema ustaları, yorumcuları ve bu işi profesyonelliğe dökmüş olanlar eminim çok fazla hata bulacaktır. Ben bütüne baktığımdan "No problem!" :P

O anda izlerken beni keyiflendirdi mi? "Evet!" O zaman film izlediğime değmiştir. 

Bu arada sevgili Kristen yani namı değer Edward'ın Bella'sı sizde ön yargı yaratmasın. O kadar da göze batmıyordu. Bazen Bella gibi bakıp, hareket etse de.. O kadar da kötü değildi.

Not: Yalnız o avcı ve prens olmayan prens bir içim suydu Hatta prens olmayan prensin babası ondan da yakışıklıydı bence. Söylemeden geçemiiciimm. :P öhömm.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder