4 Ağustos 2013 Pazar

Secret / Sır

Bundan bir kaç yıl önce izlediğim Secret filmi geldi aklıma... İki satır yazı yazmadan geçmek istemedim.



Açıkçası filmi sırf piyano müziği aşkına izledim. Filmin konusunu bile okumamıştım izlemeden önce... Can sıkıntısıyla film araştırırken (müzik konulu filmler) bir anda karşıma çıkan bu Tayvan filmi, ilginç de bir senaryoyu barındırıyor kendi içinde...

Sevgili Jay Chou, filmin senaryosunu kendisi yazmış, yönetmiş ve oynamış... Ve çok da başarılı olmuş. Kendisinin başarılı bir müzisyen olduğunu Uzak Doğu meraklıları bilirler. (En azından ben biliyorum ve de seviyorum.)

Neyse.. Film bir sanat okulunda geçiyor. Esas oğlan okulda gezinirken bir piyano görüyor ve odaya dalıyor. Oda da aniden esas kızla karşılaşıyor. Esas oğlan kızla aynı sınıfta olduğunu farkediyor. Bu demek oluyor ki, ikisinin de ilgi alanı aynı: Piyano. Sonra kız ortadan kaybolur. Ve günler sonra yine ortaya çıkar. Basit bir aşk hikayesi gibi görünen film, piyano odasında bulunan Secret isimli bir beste ile gizemli bir hal alır...



Bu beste ile zamanda yolculuk yaptığını farkeden esas oğlan, kendini imkansız bir aşkın içinde bulur.. 

Filmin durağan hallerini görmezden gelmeme neden olan tek güzelliği piyano ve müzikleriydi. Evet, kesinlikle piyano aşkım bu ikilinin arasındaki aşkı bile görmezden gelmeme neden oldu.

Hele bir de piyano düellosu vardı ki... Filmin hafızama kazınan en can alıcı sahnelerinden biridir. Ve canım sıkıldıkça videoyu açar izlerim. 



Benim gibi piyano severler için güzel bir yapım. İzlenilebilir. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder