4 Ağustos 2013 Pazar

Kimi Ni Todoke / Sana Ulaşmak




Kimi Ni Todoke bir manga uyarlamasıdır. Filmin animesi de çok güzeldir. Konusuna gelince, iyi niyetli ve saf bir kız olan Sawako, dış görünüşü nedeniyle 'Halka' filmindeki Sadako'ya benzemektedir. Bu sebeple de okulda çevresindekileri lanetlediği ile ilgili dedikodular çıkmıştır ve herkes ondan korkmaktadır. Okulun popüler erkeği Kazehaya'nın onunla konuşmaya başlamasıyla birlikte her şey değişmeye başlar. Asosyal Sawako'nun sosyalleşmeye başlaması, arkadaş edinmesi ve Sawako ile Kazehaya arasındaki duygusal bağ ile film farklı bir yol alır. 

Film yine benim o durağan filmlerimden biri.. Ama ben ne zaman izlesem keyif alıyorum. Öyle herkesin seveceği türden değil... Ama uzakdoğu severlerin de (özellikle romantik bir şeyler arayanların) kaçırmaması gereken bir film. 



Aşık bir erkeğin, saf ve duygulardan habersiz bir kızın kalbine ulaşma öyküsü...


"Neden her zamankinden daha güzel görünüyor?"



"Kazehaya: Hatırlıyor musun? Okulun açıldığı gün bana burada yolu tarif etmiştin... O günden beri... ben... seni... 
Sawako: Hatırlıyorum. Çünkü o günden beri ben seni örnek alıyorum.
Kazehaya: Örnek mi alıyorsun?
Sawako: Sana hayranım. Kazehaya... sen daima ışıldıyor ve  ferahlık veriyorsun. Ben de senin gibi olmak istiyorum. Sana büyük saygı duydum.
Kazehaya: Saygı mı duydun?
Sawako: Şimdi de duyuyorum! Gerçekten. Bu yüzden çok teşekkür ederim."


"Kazehaya: Acaba bir gün sana ulaşacak mı? ...


...o gün hissettiklerim... o duygular... öyle büyüdü ki..."


"Sadako biliyor musun? Arkadaş olmak dediğin sen fark etmeden kendiliğinden olur...
Biz çoktan arkadaş olduk."


" -Aşkın nasıl bir duygu olduğunu biliyor musun? Ben anladığımı sanmıyorum.
-Sevdiğin kişiyi başka hiç kimseyle kıyaslayamazsın. Senin için özel olur.
-Özel olduğunu nasıl anlarsın?
-Sen farkına varmadan özel olmuştur zaten."


"Duygularım ona ulaşacak mı?"


"Kazehaya: Benimle çıkar mısın?...Kız arkadaşım olmanı istiyorum.
Sawako: Ne?
Kazehaya: Bu.. Noel partisinden sonra beraber buraya gidelim. Herkesle değil, sadece ikimiz.
Sawako: Sadece ikimiz.
Kazehaya: Ben Noel arifesini seninle geçirmek istiyorum.
Sawako: Ama çıkmak.. Yapamam... Yani..şey..hiç düşünmemiştim.
Özür dilerim."


" -O kız... Nasıl biri tam olarak?
-Kuronuma... ağır başlıdır. Her zaman elinden geleni yapar. Çok masumdur. Küçük şeylerle mutlu olur. Çok dürüst ve açık sözlüdür. Kendinden önce her zaman başkalarını düşünür.
Ben... Kuronuma'nun nasıl hissettiğini hiç anlamamıştım."


" -Baba. Benim görmek istediğim biri var. Bu akşam görmeliyim. Buluştuğumuzda...sonunda bir şey olmasa bile, ona hissettiklerimi söylemek istiyorum.
-O zaman gitmelisin. Birini gerçekten görmek istediğinde her işi yarıda bırakabilirsin."


"Sawako: Kazehaya. Şey.. teşekkür ederim. Söyleyeceğim şey bu değil. Şey.. Ben.. Seni.. Seni..
Kazehaya: Biraz nefes al...
Sawako: Ben... Ben... Kazehaya, senden.. hoşlanıyorum.
Kazehaya: Ben de senden. Her zaman senden hoşlandım Kuronuma. 
Rüyada gibiyim. Sonunda sana ulaştım.
Bu yıla seninle başladığım için çok mutluyum. Umarım bundan sonra da böyle devam eder."

~ ♥ ~



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder