19 Temmuz 2013 Cuma

- Bio -

24 Ağustos 1988 İstanbul doğumluyum.
Maltepe Üniversitesi / Muhasebe, Açık Öğretim Fakültesi / İktisat mezunuyum. 
Şu an bir mali müşavirlik bürosunda mali müşavir stajyeriyim.
Başak burcuyum.
Fotografik yani görsel hafıza sahibiyim.
Uyumanın zaman kaybı olduğunu düşünür ve her seferinde fazla uyuduğum için pişman olurum.
Sulu gözlüyüm. Çizgi film izlerken bile ağlarım ve en çok sinirlendiğimde ağlarım. 
Gülmeyi severim.
Melankolik ve hayalperest biriyim.
Sonunda -izm olan şeylerle ilgilenmem. 
Matematikten nefret ederim ama istatistikten zevk alırım.
Bir ara felsefeye ilgi duymuştum.
Müzik candır.
Kulaklığı kulağıma takıp müziği açtığımda hayalimde kendi klibimi çekerim.
Yeşilçam filmleri izlemekten ve müziklerini dinlemekten keyif alırım.
Müzik, dans ve çocuk temalı filmler favorimdir.
Animasyon filmleri severim.
Her zaman olmasa da arada resim çizerim.
Sadece sevdiğim insanların yanında gerçekten gülerim. (diğerleri formaliteden)
Hayal kurmayı ve hikaye yazmayı severim.
Gece kitap okumayı severim.
Sadece geceleri ders çalışabilirim. 
Dikkatim çabuk dağılır.
Sonbahar mevsimini ve yağmuru severim.
Alışveriş yapmayı sadece sevdiğim insanlara hediye alırken severim. 
Kendime bir şey alırken çok gezmem, ilk beğendiğimi alır çıkarım.
Yürümeyi severim.
Yolculuk yapmayı severim. 
Özel arabada arka koltukta oturmayı daha çok severim.
Denizden korkarım.
Orman manzaralı evi deniz manzaralı eve tercih ederim.
Çabuk unuturum bu yüzden ajanda tutarım.
Hafızamda tutabildiğim en iyi şey doğum günleridir. 
Muhasebeci olmasaydım, çizgi film ya da sinema senaristi olabilirdim.
En sevdiğim renk kıyafette mavi / yeşil, aksesuarda kırmızıdır.
Futbolla eskiden ilgileniyordum ama artık pek ilgilenmiyorum. 
Fenerbahçeliyim.
Ortaokulda hentbol takımında kaleciydim. 
Her şeyi kafaya takarım. 
Bütün sıkıntı stres üzüntü kötü ne varsa midemde yaşarım.
Yalnızlığı severim. (İstisnalar hariç)
Sürpriz yapmayı severim. 
Sigaradan da kokusundan da nefret ederim. 
Sigaranın kimseye yakışmadığı, özellikle de bayanların eline yakışmadığı düşüncesindeyim.
Söyleyeceğim bir şey varsa, genelde içimde tutmam. 
Kul hakkına girmekten korkarım.
Kalp kırmaktan korkarım. 
Sevmeyi severim. 
Affederim.
Kırılırsam geri dönüşü yoktur.
Birinden soğuduysam asla ısınamam. 
Dua etmeyi çok severim.
En büyük hayalim çocuklara özel, içinde kek ve kurabiye kokan kütüphane açmak. 
Ve bir de kendi biyografı kitabımı yazmak..
Son olarak, ... (3 nokta) yerine .. (2 nokta) kullanmayı tercih ederim. 
:)


2 yorum:

  1. en büyük hayalin çok güzel.ben de kitap-kafe açmayı hayal ederim ama seninki daha güzelmiş kiiii. çocuklara özel kek ve kurabiye kokan kütüphane açmak.. ((: tarçın da koksa ne güzel olur.inşallah bütün hayallerini gerçekleştirirsin ((:

    YanıtlaSil
  2. çok tuhaf ama ben de 2 noktayı tercih ediyorum aynı tarikattanız sanırım :) Takip edilesi bir blog olmuş ondan mütevellit takipte olacağım

    YanıtlaSil